Johnossi Konsert

Hej min kära vänner, nu var det dags för ett nytt inlägg minsann!
I torsdags så var jag på Konsert med Johnossi!!
Jag var där med Mattias, Sarah och Emma. Sedan träffade vi lite annat folk där också! :)
Konserten var helt underbart! Stod längst fram!
John (Sångaren och gittarist) är bara så sjukt het och jag fick chansen att smeka han lår ;)
Haha, sen någonstans i början av konserten blev jag väldigt törstig
och skrek efter vatten, då säger John. Vatten?
Vill du ha vatten? Hon vill ha vatten! *pekar på mig* Sedan går han och
hämtar sin egna vattenflaska dricker ur den och ger resten till mig.
 Jag blev superglad! Vattenflaskan står nu här på mitt rum. 
Dem spelade massor med bra låtar, och det var vilt i publiken!
Mest röj var det ju när dem spelade Man must Dane och Santa monica bay.
Family Values och Party with my Pain var också sjukt bra!
Ossi var riktigt grym på trummorna! Och John vågade kasta ut sig i publiken!
Nej, jag vet inte vad jag ska säga, det var bara helt jävla kul och mer konserter med dem blir det utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad bra att konserten var lyckad :) Du har blivit utmanad i min blogg förresten ;)

2008-12-09 @ 08:24:39
URL: http://iomia.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0