När tiden rinner iväg

Hola! Jag är inte alls trött och därför tog jag mig tid att skriva lite på bloggen (äntligen).

Jag har varit lite sliten dem här månaderna, kan bero på att kylan börjar komma fram.

Hursomhelst, så har jag haft fullt upp dem senaste veckorna.

Förra veckan var jag i Stockholm med skolan där vi guidade
olika delar av Stockholm, titta på en inspelning
av Extra Extra! (humorprogrammet på tv3), besökte cosmonova osv.

Jag träffade även min underbara syster som bor i Stockholm. Det var mysigt!

Den här veckan och nästa vecka är det fullt upp med tema Nordamerika.
Vi ska nämligen ha olika utställningar på skolan.
Varje klass har fått varsitt tema som har med Nordamerika att göra.
Vi fick 4th of July. Vi har öppet hus på torsdag nästa vecka,
Kom och titta det är Gratis mat och dricka! Kommer säkerligen dyka upp bilder sen..

Annars på helgerna har jag besökt Kristianstad och
hälsat på Andreas+kompisar. mysigt som vanligt :)

Oh, oh! Jag såg förresten Edward Scissorhands för första gången förra helgen hos Andreas.

Den har onekligen hamnat på min favorit-film-lista.

Usch, jag känner att jag har blivit dålig på att skriva blogg. Känns
som jag får kämpa för att komma på något "intressant" att skriva.
Äsch, jag skyller på att jag är lat och sliten.

Nu ska jag iallafall äta vindruvor, dom ropar på mig o.0

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: T i l d i s e n s | bloggdesign

Åh, jag ska se om jag kan försöka komma på öppet hus :) hihi. Men nu har du blivit lite mer aktiv här, det gillar vi :) <3

2008-10-18 @ 15:16:41
URL: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0