COCONUT

Bara för att jag blev utmanad av Matilda!


1. svara på frågorna
2. utmana dina vänner

1. Tror du på domedagen ? (Att jorden går under 12 December 2012)
Oj, nä egentligen inte. Domedagen kommer säkerligen någon dag, men inte den 12 december 2012!

2. Har du någonsin skvallrat ?
Ja, ibland är jag en liten skvallerbytta.

3. Tränger du dej i bussköer ?
Ja, det kan hända utan att jag riktigt tänker på det.

4. Tycker du det är fel att man blir anmäld om man säger nöff till en polis ?
ja, jag tycker inte man ska bli anmäld för en sån löjlig sak.

5. Ger du dricks på restauranger ?
Ja faktiskt! Speciellt utomlands.


6. Håller du upp dörren till andra ?
Ja, det händer!


7. Reser du dej upp på tunnelbanan för att ge en äldre person din plats ?
På tåget och bussarna, ja!

8. Tycker du det är jobbigt med telefonförsäljare ?
Oh ja, dem kan vara riktigt irriterande ibland, med tanke på att jag alltid måste svara i telefon och säga att Mamma inte är hemma.

9. Ljuger du ofta ?
Nej, jag försöker inte det.

10. Har du många bra vänner ?
Ja! Och det är jag väldigt glad för!


Jag utmanar dom som vill =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0