Kära vänner.


Förlåt för att jag har varit sååå inaktiv.
Som tur var har jag Matilda som tjatar på mig att skriva!
Så nu tog jag mig tid till att skriva.
Jag skulle vilja börja med att hälsa er en
 God jul och ett gott nytt år! (Bättre sent än aldrig).
Själv så har jag haft en mysig jul, var nämligen
på Öland och firade den, mycket kul!
Nyårsafton tillbringade jag hos min pojkvän vilket
också var väldigt trevligt även om alkoholen gick lite över styr, haha.
Under lovet har jag mest varit i Kristianstad
och varit med vänner och pojkvännen.
Imorgon är det skola vilket jag inte riktigt
ser fram emot, Lovet hade kunnat vara lite längre :)
Jag är jätte supersugen på att gå på konsert!
Hör av er till mig om ni vet någon bra.
Det var tänkt att jag och Emma skulle se Coldplay i Stockholm
men såklart när vi skulle beställa biljetter så var det slutsålt! :(
Jag vill också gärna se Johnossi igen!
Timo räisänen står på listan också.
Apropå listor så har min filmlista
uppdateras med en ny kanon film! (nörd)
Big Fish nämligen..Den gillade jag skarpt :)
Nu ska jag dricka lite saft.. och jag lovar att jag
ska försöka vara mer aktiv nu när Matilda har gjort min blogg ännu snyggare!

Kommentarer
Postat av: Tilda Yli-Paavola

Wiie, äntligen ett inlägg ;) Jag har saknat de!

2009-01-07 @ 22:50:54
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag blev också utan biljetter till coldplay :( Men det är ju utomhus konsert så en kompis och jag funderar på att ha picknick utanför ^^

Big fish är underbar, älskar tim burton!

2009-01-11 @ 20:12:43
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0