Tidigt på morgonen.

Usch, vad jag har haft svårt att somna på nätterna. Ligger alltid
och vrider och vänder och lyckas aldrig somna!
Kan vara för att jag har känt mig lite halvdålig och haft
mycket att tänka på. Hur som helst så hoppas jag att det
 försvinner så att jag slipper vara trött som ett djur på morgarna.
Just nu sitter jag i skolan och vid sidan om mig
så har jag mina kära bruttor Alexandra och Lani.
Väntar på att klockan ska bli 08.45 så vi kan
börja lektionen, Historia står först på listan.
Nu står Linnea bakom mig! "Hej Linnea!"
Nä, jag har brist på saker att skriva. Kan bli för
mycket svammel om jag inte behärskar mig :P
Senare idag ska jag träffa Sarah som ska sova hos mig!
Ska bli jätte kul, har inte träffat dig på evigheter känns det som!
Så vi har some catching up to do! ;)
Ehh, nu ska jag lägga ner skrivandet för tillfället och återgå till den ......roliga.......skolan! *blink*

Kommentarer
Postat av: matilda

fin design :)

har också sjukt svårt att sova om nätterna :(

2009-01-14 @ 12:31:07
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: MATILDA YLI-PAAVOLA - hundblogg

Ja, vad roligt :) MEn ring ikväll :) <3

2009-01-14 @ 12:49:44
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hm, men vad kostar det att åka till Köpenhamn då? Du bor ju typ där så för dig är det väl billigt, lite dyrare för mig. Eller så snor vi pappas och katarinas bil och kör till köpenhamn!!!! JAAAA.



Gör så du :)

2009-01-14 @ 13:24:34
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0