Söndagmåndagsång

Först och främst vill jag säga att jag är glad för att Johnossi
vann priset som "Årets grupp" på P3 Guld 2009. Det förtjänade dom stort.

Min vardag börjar bli väldigt tråkig.
Helt ärligt så tycker jag att den är väldigt livlös.
Jag vill ha mer kul, mer glädje, mer kärlek och mer lojalitet.
Dagarna brukar mest ticka förbi långsamt och
dem består inte av mycket. Nu vill jag absolut inte vara 
pessimistisk på något sätt för jag har också
roliga dagar. Men det är väldigt sällan.
Jag skyller absolut inte på någon utan snarare mig själv.
Jag måste ta tag i saker och vara mer positiv.
På senaste tiden har mitt humör gått upp
och ner och jag kan vara väldigt tjurig.
Jag vet till viss del vad det beror på. P-pillerna som jag tar ha
påverkat mina hormoner och mig själv väldigt mycket.
Jag känner inte igen mig själv längre. Det har förändrat mig och
 jag ska inom kort tid (i veckan) gå och byta mina piller till något 
mildare för det fungerar helt enkelt inte mer.
Någon som känner igen sig i det här?
Den svarta kylan är förhoppningsvis snart över så att man kan få lite soljus!

Jag är super sugen på att gå på konsert.
Timo räisänen spelar den 3 mars (om jag minns rätt) 
i Malmö på kulturbolaget. Någon som är sugen?
Thåström spelar den 13 mars här i Lund på Olympen.
Min mamma var rätt sugen på det, hon har bra
 musiksmak! Någon mer som är sugen på Thåström?
Hör av er till mig i såfall. Släng en
kommentar eller hör av er på något annat sätt.
För er som har koll på när Johnossi har sina spelningar
så snälla säg det till mig, för på ticnet står det inte ett skit.

I veckan ska jag antagligen klippa mig, det behövs verkligen
efter mitt desperata försök att klippa mig själv.
Ska mest fixa det, klippa lite mer uppklippt.
Min mamma säger att jag passar bra i lugg och vill att jag ska ha det.
Vad tycker ni? Har lite beslutångest. Ska jag ha lugg?
Alltså vanlig rak lugg eller snedlugg? Eller låta det växa ut och skippa luggen?
Skulle vara tacksam om ni gav mig lite åsikter och förslag.
Nu ska jag återgå till att öva på att servera.
Har praktiskt prov på tisdag! Jag håller tummarna på
att jag inte ska tappa, spilla eller snubbla. Ni får ha det jätte fint
och glöm inte skriva lite kommentarer det uppskattas alltid.
(för att tillägga så är det här nog det längsta inlägget jag skrivit på länge *stolt*)

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh ja, jag känner igen mej väldans i det! Lugg ska du ha :) och konsert är jag absolutely sugen på :D

2009-01-18 @ 20:29:58
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: Hemlig Beundrare



Oj vilken heting! Din blogg måste vara den bästa sen Blondinbella!

2009-01-18 @ 23:01:12
Postat av: Amanda

Du är riktig snygg i lugg ;)



Är det Thåströms sång du har som titel? Skulle vara riktigt kul med Thåström men lite långt att åka kanske. Har du tråkigt får du hälsa på mig någon helg snart ;)

2009-01-19 @ 19:08:51
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: OLIVIA GARBIELSSON

hihihi, johnossi spelar i ume typ 30/31 01!

vem ska se dom om inte jag : D

2009-01-22 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0