Festivaljobb!

Jag är så glad! Jag har äntligen hittat en praktikplats..
bättre sent än aldrig eller hur?
Jag ska antagligen om jag får ett besked snarast vara
Stationvärd till Siesta festivalen! Jag ska alltså ta emot
besökare från buss och tåg-stationen i Hässleholm, svara
på frågor och visa vägen till festivalen etc. Det kanske inte
låter så svårt eller spännande men det gäller att våga prata
med folk och ta egna initsiativ samt hjälpa och utvärdera
arbetet efteråt. Jag tror jag kommer ha ganska lätt för det
här jobbet, jag är utåtriktad och har lätt för att prata med folk.
Jag berättade om praktikplatsen för Ville eftersom att jag vet att
han gillar sådana typ av jobb+ konserter också.
Det finns nämligen 12platser kvar! Men låt mig anmäla mig först bara! hihi
Det bästa av allt är att jag får en snygg tröja,
mat och under min lediga tid får jag se hur många konserter jag vill!! Yay!

Gud vad tiden har gått snabbt, som sagt så hinner jag aldrig med.
I helgen ska alla ettorna till Sälen där vi ska åka skidor i ungefär
 en vecka. Jag som är en talang på att åka skidor ser
 ju verkligen i fram emot det..eller vad säger ni?:D
Haha, om sanningens ska fram..sorgligt nog för en norrlänsk
 flicka så kan jag knappt stå på skidorna. Men! det hindrar
absolut inte mig för att ha en awsome time där!
Jag delar stuga med mina tjejer samt tre killar från
DM klasserna som ska ta med sig playstation
och singstar! Sedan så är det ju faktiskt after skii varje kväll!
Jag ser ifram emot det som fan!
Oh, förresten så måste jag och Alexandra
göra klart vår lilla filmquiz som vi ska ha på bussen
på väg upp till Sälen! Påminn mig!

Efter Sälen begär det sedan av till hemtrakterna,
nämligen Umeå! Har inte varit där nu på evigheter känns det som!
Det ska bli skönt att få träffa släkten och gamla
barndomskompisar igen, och ärligt talat ska
det bli skönt att få komma iväg i överhuvudtaget.
Rensa tankarna och slippa tänka så mycket
på alla runt omkring mig hela tiden.
Kommer bli mycket resande det här året,
inte bara inom Sverige utan det blir till och med en semesterresa utomlands också! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Emma

faaan va kul!

visste inte att du oxå va norrlänning :o

åh va kul, då kommer jag och gör dig sällskap :)

2009-03-25 @ 09:14:23
URL: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SÄLEN SÄLEN SÄLEN SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLEN:D



aah, quizen måste göras snaaart:D haha

2009-03-25 @ 20:05:00
Postat av: Edith

Ja det passar ju dig perfekt :D

2009-03-26 @ 16:44:44
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0