The day will pass

Vilken jävla fredag!
Det var en oturs dag för både mig och min pojkvän.
Vi hade otur hela kvällen och det blev till och
med ingen chokladpudding! Jaja, så kan det var ibland,
men jag är iallafall glad att jag fick mysa med älskling!
Vi hade faktiskt Laserdome träning igår från nio
på kvällen till klockan ett på natten!!
Jag var fruktansvärd trött och hade inte alls lust att spela,
så mina lagkamrater och resten, ni får ursäkta att jag var på så dåligt humör!

Idag såg jag och Lexx äntligen på
Slumdog millionare! En riktig bra film! Se den!
Lite senare var jag med Matilda och vi åt kebab
och tittade på melodifestivalen,haha ;)
Nu är jag hemma och gör inte särskilt mycket.
Imorgon är jag inte riktigt säker vad som händer,
jag hoppas det blir att gå på en fancy restaurang med Lexx!
Annars är det Laserdome träning..ska se till att ta med mig
ett gott humör den här gången!
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0